Veckans start!

Det var segt att gå upp i morse då jag somnade sent igår.. Har väl bara mig själv att skylla, as usual! ;P Men ändå! Men upp kom jag iaf, sen bar det av till skolan, sv, konstruktion och så musiken :) Musiken är typ alltid halvt kaosartad, haha. Tobbe (läraren) skrattar bara åt oss! Skön snubbe det där, men han ger också beröm, så han är inte så farlig som han låter ^^ Har suttit och kollat på gamla ANTM som jag inte sett, askul! :D Är fast, borde egentligen göra min svenska nationella.. Men jag har ingen lust? Sen har man ju inte så mkt självdiciplin så att man tar tag i det, hade nog behövt en Stoffe här! Haha. Han hade nog tvingat mig en del :) Men det är bra, typ hotat mig att om jag inte gjorde svenskan hade han väl inte låtit mig göra massa annat, iof så brukade jag ändå få som jag ville :D haha! :D

Men här är dagens outfit !
57475-37757475-378
  • Strumbyxor - Lindex
  • Leggins - Gina Tricot
  • Grå stickad klänning - åhléns
  • Linne - Bikbok
  • Skärp - PEPPER! heter butiken, finally! ;D
  • Cardigan - Stadium
  • Trenchcoat - Vila
  • Mössa - Accesorize (London)
  • Svarta Ballerinas - Ecco
57475-379
Håret i hästsvans, det var riktigt längesedan,
skönt att inte ha det så mkt i vägen :)

Hoppas att ni haft en bra dag! :)
Ciao pals! /Fiona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0