Väntar..

Just nu sitter jag och väntar, Ted ska komma in till Kalmar och vi ska väl se en film eller två :) Förhoppningsvis kommer Jenny och äter pizza med mig ^^ Fast det lär hon inte orka göra :P Är sugen på mat men vet inte vad, svårt att välja, haha xD Det är så gutt att föräldrarna har restaurang! Gratis käk, mihi.

Vinprovningen var intressant denna gången :)
Fick smaka med spotta ut. Hittade en favorit av de vita och en av de röda.
Det vita heter Mosselino, Riesling från Tyskland, sällskapsvin, gott inte så jättesyrligt.
Det röda heter Cacaduridge och är från södra Australien. Det var inte så beskt och hårt som rött vin brukar vara, så det var väldigt lätt att dricka, fruktigt också.
Dom här 2 vinerna är väl lättdruckna då jag inte gillar vin, men gillar man inte vin ska man nog börjamed dessertvin, de är så söta så att de blir mer lättdruckna :)


Nej ska försöka få kontakt med Jenny nu :)
Pusss

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Kolla gärna in min blogg.. har gjort en blogg som enbart handlar om bloggdesign.. tips och tricks som kanske kan vara skoj..=)

2007-10-29 @ 19:13:44
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Maria

hihi, okej :)
men friskis och Svettis är kul :D

2007-10-29 @ 20:11:37
URL: http://mariahh.blogg.se
Postat av: myggan

Ted från klassen?? ni har börjet umgås mkt nu då... trevligt;)

2007-10-31 @ 23:46:48
URL: http://myggan89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0