Tröttpannkaka :)

Idag var det då gymnasiemässa i Kalmarstad ^^
Var mest deg och svarade på frågor som kom från föräldrar och ungdomar. :)
Satt i Caden och gjorde mest ingenting! ;P Det var soft, fast lite segt.
Vid 11-tiden drog jag och My mot Sjöbefäl där vi checkade in Mattias :)

Han i grå-svart randig tröja, blond :)

Efter det degade vi ett tag till, My visade sin syster runt, jag satt och käftade med grabbarna i datorsalen. xb
Erik fyller 18 år idag, får säga Grattis här med, GRATTIS :)
Efter mässan och 2 bitar tårta :D så cyklade vi hem mot My!
Vi körde projektarbete rätt hårt!
Idag blev vi färdiga med första plagget och snyggt blev det ;)

Efter ett tag blev vi hungriga och gjorde varma mackor och mös framför tv:n.

Nu sitter jag här, ska skriva lite loggbok och sen ska jag nog sova faktiskt! :D
Skittrött, sen blir det projektarbete imorgon också, sitter bara och funderar på vart min familj är..? Mams och papps är nog på väg hem eller på jobbet..Bror kanske är hos kussarna? Whatever! Dom dyker väl upp snart :)

Ha en fortsatt trevlig helg!
/Filli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0