Tisdagen den 30 oktober 2007

Idag har varit en trevlig dag! Vaknade och kollade lite på Top Model avsnitt och avnjöt varma mackor till frukost :) Sen begav jag mig in till stan, träffade Jenny :) Hon shoppade en del och jag köpte ett pennskrin bara :) Hittade ett supersnyggt linne på H&M men eftersom att jag ska till BCN vill jag ju inte köpa massa grejer.. :( Men det finns väl kvar när jag kommer hem förhoppningsvis! ^_^

57475-391

Vi hälsade på Johan en vända, filmade värsta filmen, haha. Meeeen... Kan inte lägga upp den på You Tube, måste ha filmen i ett annat filformat och har inget program som kan konvertera längre. Någon som vet något program som är gratis och kan konvertera från avi till t.ex mpeg..? Jaja, det löser väl sig någon dag!

Ikväll har jag varit på Tech Park på introduktion- och handledarutbildnings kurs! :-O Det var mer intressant än vad jag trodde att det skulle vara, jisses. Jag som hade laddat med en latte innan! Haha.

Himmelen har i alla fall varit mkt vacker idag, trots det jobbiga vädret under största delen av dagen.
Ha en fin kväll!
Puss ( 2 dagar kvar!!)


Kommentarer
Postat av: jenny

vi är bästast :)

2007-10-31 @ 13:04:25
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0