Tisdag!

Skolan gick bra idag, mkt deg ! Fick tillbaka fysikprovet, G iaf! Haha.
Ska skärpa mig till nästa! :)
Efter skolan cyklade jag och My hem, hämtade bilen och körde mot Kupan.
Men föreståndaren hade gått för dagen -igen.
Men imorgon har vi bestämt möte typ, så då ska det väl fixa sig! haha.
Vi drog in till stan och köpte lite annat istället, jag köpte 2 böcker, 10 pennor och ett nytt ritblock :)
My köpte en present till sin lillebror :) Sen drog vi till Spresso Bar och tog en fika :)



Jag letade efter min kavaj innan vi drog in till stan, men hittade inte den.
Hittade dock en annan jacka som jag drog på mig, ursnygg är den, hatade den typ innan ^^
Tur att jag sparade den ;) Så nu ska jag börja använda den litegranna :)
Jag är på bra humör idag faktiskt! :D

2okt07

2okt07

♥ Jacka - Esprit
♥ Halsduk & Basker - Indiska
♥ Top - H&M
♥ Cardigan - Stadium
♥ Jeans - H&M
♥ Stövlar - Wedins

PUSSS

Kommentarer
Postat av: amanda

snygg outfit :D

2007-10-02 @ 20:25:50
URL: http://aami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0