Taffsande och konstruktionsplugg plus det en minneslucka?!

plugg

Skoldagen gick relativt snabbt idag, lite Sv, sen Fy B och till sist Hi A.
Fick tillbaka provet på Historian, jag är väl hyffs nöjd, fick G på det.. Haha.
Men mer än hälften av klassen fick IG.. :S
Sen fick vi minnestest på nåt vi hade genomgång om första lektionen typ ^^
Haha, gick ju sådär ^^
Myste mig igenom lektionen med min hemliga bänkkamrat lite smek här å där xD HAHA.Näe, men vi fick sluta tidigare, 30 min! :D:D
Meeen jag var tvungen att vänta på Robb och Mattin, som hade Matte.. Bläää.
Sen drog vi bort till bibland och pluggade konstruktion, hah eller Mattin gjorde mest ^^ Men Robb och jag kom med dom smarta lösningarna ;);)
Nu sitter jag här och väntar på att Jenn ska dyka upp :)
Har ni haft en bra dag hittills idag? :)


1) Mattin:) 2) Robb ;) 3) Jag som tomat! (Mattins jacka)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Härligt med en bror som lagar mat, själv har jag varit på donken å käkat istl ^^

2007-10-09 @ 20:36:54
URL: http://meltZo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0