söndag-tortyrvecka framför mig

Har massa kommande vecka v.43.. Har ett Eng C prov, Sv B muntliga-nationella!! och Högskoleprovet!
Baah, massa plugg vill säga, sen ska jag försöka träna 2 ggr också!
På lördag blir det att käka ute, blir bara Jenn, My och jag, men det kommer bli mysigt och trevligt :)

Idag blev My och jag klara med ett till plagg, så nu har vi 2 plagg i vår kollektion!
Det är fett nice! :D Känns äntligen som om det går framåt efter ett långt stopp!

Nu ska jag kila vidare, är jäkligt sugen på mat ^^
/Filli


Kommentarer
Postat av: jenny

emmy sa att min brudbuket var jätte fin och hon hade satt mvg på den :D

2007-10-22 @ 15:30:47
URL: http://jennymarialinneanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0