SJUUUK

Idag gick dagen oväntat bra! Sov hos Jenny inatt, klarade inte av att vara hemma.
Redovisningen gick bra bra (Y) :) Engelskan gick smärtfritt öven den :) Härligt!
Sen hade vi småföretagande, Per är alltid så snäll, huu vad jag var seg :)
Den obligatoriska frågan fick jag och Martin också: "Har det hänt något än mellan er? ;);) Eller är ni bara vänner?"
Hahaha! Jag frågade Robban varför han höll på, vad som var så special med oss, Robban började asgarva :P Jävla APA! :P Haha. Men jag svarade på Pers fråga med "Jooo, jag är nog kär i Martin.. Vi är faktiskt tillsammans nu, haah" Martin är nu min boyfriend peeps ;) Eller inte ^^ men låtsas boyfriend kan han få vara, han är en mkt kär vän ju :)
Nu har jag gjort historian tills imorgon, ska bara plugga på den liksom, nu är det fysiken bara! Eftersom att jag har glömt eng-boken i skolan :( Bläää. Men men.. Vad kan jag göra nu liksom?
Händer ikväll gott folk? :)
Pusss

image320
Min boyfriend ;) Martin, du är underbar vännen ♥

Kommentarer
Postat av: jjohannaah

naauuw så sööt han va =D

2007-10-04 @ 21:28:05
URL: http://jjohannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0