O.C & OTH

Har kollat på O.C. med My, haha igen! ;)
Får nog fixa säsong 1 eller nåt och 2..! Haha. Beroende, jag blir! :P
Imorgon är det skola som gäller, börjar vid 10.00 dock :) Med Svenska B!
Woooh, soft, vi laddar mest inför Nat. B. Lyssnar på band typ :) Haha. Fett soft.
Efter skolan blir det plugg med babe, min lille Martin :) Konstruktion blire! Gaaah :S
Sen ska jag leka med Jennan :) Nice, nice, första gången som vi umgås, på riktigt, själva! :)
Sen kommer Stinus hit på fredag! :D:D Kommer blir såå kul! :)
Har en bra vecka framför mig :)
Nu ska jag nog kolla på nåt OTH avsnitt och sova :)

Hugs & Kisses,
/Fi ♥

Kommentarer
Postat av: myggan

Alltid beroende:P

2007-10-09 @ 00:52:58
URL: http://myggan89.blogg.se
Postat av: jenny

men abra för att vi ska umgås så var jag tvungen att åka hem tidigt så jag tycker vi gör om det nästa vecka? =) på tisdag igen? :P för då kan jag ju passa på och se house hos dig :P hahaha

2007-10-10 @ 14:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0