Kort dag + jobb

Började 10.00 idag och slutade 13.20 :) Härligt, onsdagar är nog min favoritdag :)
(Iaf skoldag !! )
Efter skolan hade jag möte med Amelie :) Ska gå in på SVT och kolla nåt program om nån designer :)
Hoppas jag hittar det nu bara :)
Efter mötet drog jag och Anton in till stan och jag sjöng, sen fikade vi Spresso Bar, trevligt :D
Vi gick en del, tittade på en kjol jag vill ha! Finns på Carlings, vill verkligen ha den!
Ska prova den på lördag, för då är Stina hääär! :D
Vid halv sju började jag jobba, va inte mkt folk, umgicks med Linus mest :)
Imorgon har jag första teorilektionen på körskolan! Haha, får väl se hur det går, har inte läst nåt alls!
Plus att jag har konstruktionstest imorgon, baaah. Hatämne NR 1. Det är såååå tråk! :(
Men men, nu ska jag göra det sista på engelska läxan, hoppas ni haft en trevlig kväll!? :)

/Fifiona


Kommentarer
Postat av: Mattias

Dom är ju bara roliga, helt naturligt att äta skinka ;)

2007-10-11 @ 10:39:43
URL: http://meltZo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0