Hysterisk!

Jag vaknar och går upp och pappa säger "Du ska börja jobba kl 13.00."
WHAT THE F*CK?!?!?!?!
Klockan är halv 12 och jag har precis klivit upp och den enda bussen jag kan ta går klockan 12.03.  Hahaha, han säger att jag kan cykla in, och det är jävla skitväder ute.
Jag är skitlack så jag sätter mig framför tv:n. haha. Och då får jag se att det är vintertid, haha. Klockan är halv 11. :)
Så jag ska göra mig i ordning för jobbet nu åde :) Ikväll blire annat skojsamt hoppas jag! My och jag kan donar med projektet, eller kanske filmmys med någon?
Någon frivillig? :) (AA)
Tsss. ^^

Nej, hej svej!
(Känner mig tung i huvudet, som om jag vore bakis... baah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0