Helgen är snart över..

57475-348
Haha vilken helg det har varit!
Jag har sovit några timmar nu på eftermiddagen, sovit för lite!
Haha. Helt slut är jag, huvudet är megatungt, men har inte huvudvärk iaf!
Festen hos Thom igår var väldigt degig, inge drag, haha.
Men trevligt att umgås iaf :)
Vi hittade dock inte busshållplatsen när vi skulle hem och bussen vägra stanna.
Så jävla illa! Men tvillingarna Malin och Nina skulle åka bil hem, så vi fick åka med :)
Mkt snällt, Tack snälla Malin som körde! :)
Stina och jag vaknade vid 10.00 idag, men vi somnade SENT! Haha.
Mat när vi kom hem och så drog vi igång Bilar, ska se klart den snart :)
Men iaf! Jag postar min outfit jag hade igårkväll iaf!
Ha det gott people!
PUSS.

57475-349
» Strumpbyxor - Lindex
» Sidenkjol - Gina Tricot
» Tubtop - Zoul MQ

Kommentarer
Postat av: jenny

söt du är :D

2007-10-14 @ 18:36:19
Postat av: Linus

Snygging ;)

2007-10-15 @ 01:38:37
URL: http://linusaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0