Helg! :D

Stina kommer om 3 timmar, ingen brådska här inte ;)
Ska hinne städa mitt rum bara, kanske sova en liten stund, men städa först!
Så ska jag ta mig in till stan, haha! :D

Tungt att gå upp i morse! Efter att ha haft sovmorgon varje dag typ, så var det mega-tungt!
Men upp hoppade jag till slut. :) Fick skjuts av My till skolan, yeaay!
Sen lite lektioner dåva, och sist idrotten, ve och fasa.. Ängö-rundan! :-O
Jisses, inte riktigt bra från förkylningen än och lilltån råka jag ju typ slita sönder igår, inte bra!
Meeeen, hör och häpna...
FIONA PERSA MED ÖVER 1MIN!!! :D
Fy fan vad stolt jag var! :D Motivationen för träningen drog upp, fasen vad mkt bättre jag har blivit :)
Från att ha varit sämst i klassen till inte sämst! :D Haha, måste haft noll kondis i 1an!

57475-309

Haha nej, vi kanske hörs senare va!
Ha det gott!
Pöss /Fiona

Kommentarer
Postat av: jenny

fan vad duktig du är :) Säger ju det att träningen ger massa, bnästa vecka ska vi börja på allvar :P mohahahaha :)

2007-10-12 @ 18:10:37
Postat av: Nilla

Det gick skitbra för dig på ängö-rundan, so proud of you ;)

2007-10-12 @ 22:05:30
URL: http://nillasliv.blogg.se
Postat av: myggan

härligt jobbat;) visst är de gutt att persa ordentligt ibland;D

2007-10-13 @ 01:05:24
URL: http://myggan89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0