GISSNINGSLEK?!

Haha. Jag tänkte jag skulle ta tag i det där högskoleprovet då, ska ju faktiskt göra det imorn! xb Så jag surfade in på studera.nu ... Klickade mig fram till gamla prov och fann att provet verkade vara
EN JÄVLA GISSNINGSLEK!!! OMG.
Fast det verkade skoj, haha. Men det lär jag inte tycka imorgon, för då kommer jag att vara så tjurigt trött och uttråkad, nu kan jag sitta hemma och flabba liksom ^^ Det börjar 9.00 slutar 16.20.. Ska vara där 8.30.. Sjukt tidigt, jobbigt.. Blö. Som om jag kommer att orka cykla in, jag ska fan ta bussen xD Näe, ska väl se till att få tag i min kusse faktiskt, så får hon förklara det där igen, och vart fan man ska va xD Haha.


CIAAAAO


/Filli, a very confused one.



Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas att du klarar det, hur flummigt det än är :P Lycka till!

2007-10-27 @ 10:20:06
URL: http://nillasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0