Fredag och gutt med helg- dock inte riktigt än..

imorgon ska jag till skolan också. jajamen, ni läste rätt, på en lördag.
Vi har gymnasiemässa imorgon i Kalmar, dvs öppet hus på alla skolor.
Men vi får nångon extra dag ledig framöver sen :)

Iaf när jag vaknade i morse och kollade ut genom fönstret (min obligatoriska vädercheck), chockades jag av SNÖ! S-N-Ö! What?! ;-O Minsann, det låg ett tunt lager på bilen och på träden, wuuuh.


Eftersom att det var ordentligt kallt ute blev det en hyffsat varm outfit! :)
Här är den:
57475-368
  • Mörkbruna stuprör - Dr Denim
  • Bomullstop - H&M organic
  • till det mina nike-sneakers, mössa, sjal och min everest-vinterjacka :)
iaf, på schemat idag stod det då
  1. Historia A
  2. Fysik B
  3. Idrott och Hälsa A - SIMHALL...
De första två lektionerna var som sömnpiller idag, jag orkade verkligen inte lyssna, satt och frös och försökte hålla mig vaken, riktigt trött vart jag! Sen innan idrotten var det lunch, vilket är jääävligt dåligt att käka innan idrotten, men men, vi får inte ändra på schemat.. :( Sen blev det idrott, och mkt piggare med mat i magen :) Simhall, typ hata, men det gick bra, jobbigt vart det dock, helt mör i kroppen nu efteråt ;)
57475-369

Jag blev ordentligt sugen på godis när My och jag skulle åka hem, och eftersom att det är specialpris på Maxi denna vecka (29:-/kg!!!) Så köpte jag lite-lite-lite mindre än 1kg ;) Haha. Så ikväll ska jag proppa i mig godis och dega, upp imorgon tidigt ju!
Men hur har din dag varit? ;)

PUSSSS /Fiona

57475-370
Allt godis fick inte plats i skålen.. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0