Estetisk Verksamhet med GALEN lärare!

Oh fy, jag har nog inte skrattat såhär mkt på en lektion på EVIGHETER!
idag hade magister Torbjörn bestämt sig för att vi skulle sjunga! :P
Herrejesus! :-O
innan dess gick vi igenom C-dur skalan igen, men toner åde.
Torbjörn - C, Ciss, D, Diss...
Då utbrister L -Hittar du på eller?! Aiss?!?!
Haha, helt seriöst trodde han att Tobbe stod och hittade på alla sänkta och höjda toners namn! x)
L -Finns Gais då?
haha så sööööt! :D Sen var det dags att sjunga!
Vi började med att värma upp dåva..
Torbjörn -Skriv en 1a med höfterna, såhär (och gör värsta jucket)
alla bara: vaa?
Torbjörn -Jaa och så 2, 3, 4.. upp till 10.
Fy faaaan vad vi garvade, måste ju sett hellöjligt ut.haha!
Och sen skulle vi tävla mot varanda genom att "juck-skriva" med höfterna upp till 10!
Jag hamnade självklart med L, FY FAN ASSÅ! Jag hade fasen ont i magen när vi gick därifrån!

Nu ska jag vila mig en stund, bara ligga och lyssna på musik :)
Snart ska jag iväg och klinka på gitarren, see ya later ;)
/Fifiona♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0