Classy!

57475-341
Idag har jag då på mig:
  • Stuprörs-jeans - Replay
  • Linne - Damsel? (köpte nog på Urband Outfitters i London)
  • Skärp - Nån Vero Moda/Only butik
  • Cardigan - Dcate, Stadium
En liten sned fläta på det :)

Idag har det varit skola, konstruktionstestet gick förhoppningsvis bra!
Sen efter skolan drog jag till Table och Linus hjälpte mig med historian! höhö.
Sen drog vi till körskolan, jag och Linus, haha.
Linus var 1 av 2 som var över 20 ;) Tror jag ^^
Jag var nog liksom bland dom äldsta, haha!
Men det gick bra, det var då första teorilektionen, bara introduktion, inget jobbigt :)
Nu är jag hemkommen och slappar en hel del :)
Vad har ni haft för er idag då? :)
/Fiona



Kommentarer
Postat av: Anna

vilken snygg outfit =)

2007-10-11 @ 20:14:45
URL: http://amemoryremains.blogg.se
Postat av: jenny

du har alltid så snygga kläder på dig!!

2007-10-11 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0