BARCELONA HERE I COME!!!

Jag ska åka till Barcelona med familjen! :D
Asglad, jag ska försöka shoppa kläder, känner mig jävligt shopping-galen! :D
Men det är gutt, bara inte mamma får reda på att jag shoppat mkt på sistone ^^
Haha, jag har köpt saker typ varje gång jag varit på stan, antagligen alla gånger ;)
Högskoleprovet närmar sig också, måste sätta fart med internet.-proven!
Sen är det prov i Småföretagande på torsdag, plugga plugga plugga!! haha.
MY ASS HELLER att jag kommer göra det ^^
Meen, jag längtar aset till Barcelona, det ska bli skoj asså :)

/Fiii

Kommentarer
Postat av: beck

WHaaat, när åker ni?

2007-10-14 @ 21:43:15
Postat av: myggan

ja, precis när är det ni ska åka??

2007-10-14 @ 22:31:58
URL: http://myggan89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0