Är man bäst eller?! ;)

Hihi, fick MVG på konstruktionsprovet, 5 fel, inte illa ;) I alla fall för att inte fatta typ xD

Idag försvann mina nycklar också, innan Småföretagande-provet!!! Satt och tänkte på det nästan hela tiden,men provet kändes ändå Ok :) Löste iaf den där Nollpunktsuppgiften, om Dat och jag gjorde rätt ;)

Efter provet gick jag till Expeditionen, inga nycklar där, sen vaktmästeriet, inga nycklar där :(:( Innan dess hade jag ringt både Martin och Thom, men båda sa att dom inte hade dom.. baaah.. Satt vid skåpet och deppade, sen kommer Martin och frågar hur provet gick och jag sa att det gick Ok, men mina nycklar fortfarande var borta, DÅ känner ungen i sina fickor, och vad hittar han om inte MINA NYCKLAR?! BAAAAAH! Det blev massa bankpå honom, och han bara "ojdå" :P Men men, förlåtet nu :)

Jag har också fixat baldejt, jag ska gå med min "boyfriend", Martin :) (Inte han som tog mina nycklar). Så vi ska hjälpas åt att välja balklänning åt mig, vi ska matcha! :D Hihi.

Igår hände en underlig sak.. En "vän" kontaktade mig igen, efter typ 2 år.. Det var dagens största chock, vet inte riktigt hur jag ska bete mig? :S Hm,men det återstår att se vad som händer..!

Nu ska jag kila vidare,ha det gott :)
/Fiona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0