Your body is a wonderland

Igår jobbade jag, satan vad stressigt! Blev en del strul, men det gick bra till slut! Sen ska jag jobba nästa vecka också, så jag kommer väl in i det! Nu är det bara sista biten av rejset kvar! Typ 6-7 grejer kvar att göra i skolan...! 1 nu redan på onsdag! Shiiiiiiet! Måste plugga massa till massageprovet, vill verkligen ha MVG...

Idag tog jag det aslugnt på morgonen, sen vid 13.40 cyklade jag in till stan för att ta bussen till Stoffsen! :D Haha bebi skulle va snäll å möta mig på vägen men jag hade pluppar i öronen så hörde inte när bebi skrek på mig, tur var väl det, han skrek fjortis och shit!!! Den dummisen! grrr. Men vi mötte varandra till slut :D Hemma hos bebo satt vi bara och tog det lugnt, kollade på tv, bebo klinkade lite på gitarren, han tycker inte om att spela så jag hör tyvärr =/ Så man får inte hör mkt.. :( Sen gick vi ut till Åsa och satte oss i solen och bara möööös :D Älskling när jag är med dig så är jag som lyckligast, du är så jävla underbar! Fick en låt av Rp idag; Your body is a wonderland. Helt underbar låt, man blir bara varm och glad och passar så bra in på Stoffe.

superman

cus baby your body is a wonderland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0