You and me baby, never let it end.

Skola idag, det börjar gå framåt med skåpet! Jobba massa de sista 2 ggr! Hihihi. Gick runt i såndär blå overall och var assnygg idag i skolan, guttigt! Så hängde jag lite på måleri och blev bundis med en av lärarna där ;);) Boysen när jag kommer tillbaka i min dammiga overall "Du har typ slipat aslite och torkat av det på overallen för att det ska se ut som att du har jobbat!" TÖNTAR! Bara för att ni gör så! Här har ni en "hard working woman" ;D
Fick tillbaka mitt fysikprov idag, så stolt VG! :D Behövde den här uppryckningen! Har gått så jävla dåligt på sistone.. :( Men nu börjar det bli skitbra igen! :D Imorgon är det Nat Eng B. uppsatsdelen... :S:S Den jobbigaste och svåraste av de alla.. :( Inte skoj alls.. Men men, det ska väl gå an! :)

Var med brorsan på stan med, shoppade lite med honom, han blev nog nöjd :) Var förbi restaurangen och hälsade på Stoffe också :) Han hade bakat pizza hela dagen sa han :P Han börjar bli rätt duktig på det min lilla söötunge :)

Neee, ska fixa svenskan och läsa igenom engelskan igen :)
Pusssahej,
Stoffe, i love you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0