Projekt!

Jahaja då har jag nästan bestäm vad jag ska göra i Cad projektet, jag och Martin får inte jobba ihop för vi har så mkt tid på oss.. blö blö blö, så har väntat aslänge i onödan! SUUUCK
Men ska iaf göra en lampa..
Nån av dessa:


Har båda hemma så det blir lätt att mäta..! Den lilla är ju lättare att ta med sig än den stora och lättare att göra, så det blir nog den :)

Jag är så jävla trött pga allt plugg, det tar verkligen på mig..! Stört.. =/ Men det är bara att kämpa vidare.. Inte så många prov kvar nu, ska skriva en bokrecension nu, Tjollahopp!

Btw. Tv:n funkar inte, eller rättare sagt boxern, jävla sepe el.. !!!!!!!! :(:(:(

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha hej gumman...jag tycker helt klart att du ska göra den stora lampan den är ju snyggast!!!
vad var det du menade den där gången du skrev till mig om killarna i tingsryd?? hmn har undrat över detta ett tag nu =/ har det bäst gumman =D
puss puss

2007-05-09 @ 22:57:43
URL: http://stinahaglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0