Patetisk

Först blev jag så pissed off så jag ville drämma till dig.
Nu bara skrattar jag åt hur du beter dig.
Be om ursäkt via mail, kalla mig subba och bitch genom msn.
Du är för fan bara för mycket!
Hade du sabbat mellan mig och Stoffe med din jävla lögner då du.

Men nu är det så att jag har världens bästa pojkvän fastän han är muppig ibland. :)
Och Jens, det är inte riktigt som du sa, han är underbar,
bara att ibland hade man uppskattat att det där lilla extra hade hänt lite oftare :)


Tack Nilla för igår! Du är en ängel :)
JENNU -Du och jag mot världen, forever and ever! <3



Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack själv för en underbar kväll.

2007-05-02 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0