Onsdag 30maj

Idag skulle Fredrik ha fyllt 18 år.. Men han fick aldrig chansen att göra det... =/ Det var triaden idag, Stagg vann, suuurt... Men men! =) Inga sura miner för det ju! Vi tar dom nästa år ;) Sitter på Rice & Wine och gör mest ingenting.. =P Fördriver tiden lite, är trött, orkar inte åka hem, då somnar jag, det är inte bra....=S För då somnar jag inte inatt sen och då blir jag trött imorn.. Och så går det runt, det här pissvädret gör mig extra trött! =/ På lördag fyller älskling år! 17 fyller han! =D Ska fira han på fredag, men det vet han inte än! Har bokat bord på restaurang och sen ska jag köpa ett par solglasögon till honom =) Hoppas han blir glad =)

Nee tror jag ska be pappa om lite mat
Ciao puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0