Nat i Ma D nääästa

Jag kommer fucka totalt på Nationella imorgon.. Jag suuuger på D-kursen.. Ett under om jag ens får G..  Eng Nat Reading och Listening gick nog brao =) Fast jag höll på att somna. haha. Men men! Jag gick hem och la mig i gräset i trädgården och pluggade lite matte, tänkte jag kunde steka lite samtidigt, haha. Jaha, som vanligt somnar jag av tristess och trötthet och går in istället xP Lägger mig i sängen (BIG NO-NO) och somnar xD Shocker there liksom =P Jag drömmer iaf värsta mardrömmen.. uuuuuusch. Att Stoffe är otrogen mot mig.. Med en annan KILLE!!! Och sen när jag försöker springa ut så blockerar mitt ex (typ) vägen (han var otrogen mot mig) så jag kommer inte ut. Jag springer och sen vaknar jag.. Helt uppskakad, ringer Stoffe och berättar och han asgarvar, sen är allt bra =D Baby, tack för att du finns! Stoffe sitter på bussen eller under nålen hos tattueraren nu... =S Undra hur den blir.. Vet inte ens motivet.. Jaja får mig en surprise imorgon eller på torsdag =) Nu ska jag försöka mig på matten igen =)

Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0