Jobbaa!

Har jobbat tors, fre, lör! mkt.. Var helt slut efter det, men har träffat Stoffe varje dag :) Men inget gos och gull på jobbet inte..! Finns ingen tid för det och sen är det dumt! Nån puss bakom hyllorna nån gång då och då ^^ Ikväll/inatt ska vi på premiären av Pirates 3! :DDet blir Jag, Stoff, Jenn och Johan! :)

Det blir nog supernice, sen har jag sovmorgon till 10.00 imorgon iaf, så det är bra! Ska försöka sova något med Stoffen här :P Han har en förmåga att hålla mig sömnlös :P Sist, i fredags natt knocka han mig i huvudet med sin armbåge x antal ggr! GRrr. men inatt ska han inte störa min skönhetssömn, jag puttar ner han på golvet annars XD Haha.

Min fåntratt fyller år nästa vecka på lördag... shiiiiet.. Vet inte vad jag ska ge honom, börjar bli hysterisk.. Måste slå ihop skallen med Jonte :P Så får han hjälpa mig :P Haha ;)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0