Jag saknar dig så det gör ont :(

Jag saknar saknar saknar dig..
Såg dig när jag satt på bussen idag, men du såg inte mig =/
Älskling jag lovar att jag ska stå ut i några veckor till, jag looovar!
Om några veckor kommer allt bli perfekt!
Och snart är det sommar, då är det du och jag på jobbet =)
Jag älskar dig så mycket och jag lovar att hålla ut.
Du är allt älskling, utan dig är jag inte hel.
Jag saknar de nätter då jag vaknade och fann dig bredvid.
Men jag hör inte dina djupa andetag där borta i Trekanten.. =/
Jag vill slippa skolan och allt plugg, det tar upp så jävla mkt tid, från dig och mig.
Cristofer Per Roger Holm, du är den finaste som finns. <3


Stoff + Fiona = Saaant <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0