Inget Tunisien

Det blir nog inget Tunisien för min och Stoffes del, det enda som lockade var att åka tillsammans med Jenny och Johan.. Och varför lägga ut 10 000 på det..? Nej jag vill till en festö! Fick ett tips av Linnea en gammal ridlägerpolare, hon var på Zakynthos (Grekland) förra året och det var jättenice :D Har kollat litegranna, men vi får se! Stoff är sugen på Chania, men båda har redan varit där, men han förstår inte min poäng :P åsa, Stoffes mamma är på Chania nu vi såg henne i cam på en restaurang i morse, fasen vad sugen man blev på att bara hoppa på första bästa flyg iväg till ngt soligt ställe! Men älskling vill jobba, baaah.

Nu ska jag lägga mig och vila, är supertrött :( pöööh.
puss och pö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0