Hej hopp!

Vädret har varit kasst hela jävla veckan.. Det suger! =( Solen har bara försvunnit =/=/ SUUCK
Hoppas det blir bättre nästa vecka iaf..

Igår var vi på SKB Kapsellaboratorium och Äspölabbet! Var 450 m under marken o_0 speeejsat actually!
Var lite trist när de stod och babblade och när jag skulle gå upp för spiraltrappan, gaaaah!
Men det var nice dag, när man åker med bussen hem mot Kalmar börjar det spöregna..
Yippie! NOOOT! Cyklade i all världens fart till Table och ringde Stoffsen, sen sprang (eller gick assnabbt) till Centralen. Tog bussen till Stoffo och sen hem till han =) Hade inte sett han sen i söndags, så vi hade det trevligt och mys =D Sen skulle tönten kolla på Simpsons och körde ut mig.. =/ Mindre skoj.. Så jag sprang till bussen och åkte in till stan och cyklade hem. Det hade slutat regna då, tur var väl det =)

Idag var jag hos frisssesören! =D=D YEY! Har kort hår nu, fast nu är det jämnlångt, äääntligen! =D
Luggen sitter kvar fortfarande och sen är det mkt flikigare! =D Asglad! Ska snart åka in till stan och sen till Lindsdal och kolla när Jenny spelar fotboll, sen ska Anton och jag chilla (H)

Ha en nice kväll people!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0