finaste

finaste

Pirates of the Caribean - At the worlds end var lite föör långt... Nästan 3 timmar.. Men den var helt ok. Man borde se den om man har sett de andra 2, 1an är helt klart bäst. :) Johnny Depp är bäst, det går inte att diskuteras :P Det var inte så tungt att gå upp igår morse efter bion. (Vi kom hem 03.15) Men efter skolan var jag trött-trött-trött! Somnade när Stoffe hade åkt in till stan. Sen ringer jönsen och väcker mig. Sen ringer pappa och väcker mig, vill att jag ska jobba.. suck! Så jag åker in efter 1½timmes sömn. Jobbar i 1½ timme och sticker till Table, det är typ mkt folk så jag får hjälpa till där med. Jag som tänkte sno käk.. Sen missar Stoffe bussen, igen, och jag får vänta på han så sov han hos mig. Så igår var vi hemma 00.15! Sov till 07.00, sen var det skola, nu är jag trött-trött-trött. =/
Jaja, idag blire lugnt tror jag :) Take care, pusssa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0