Festsugen



Ååh vad jag är sugen på att festa!! Dansa och vara glad, skratta ha så jäklens skoj! Sommar sommar  fest fest fest, fasen vad längesedan jag festade med mina polare! Det känns så iaf :P Haha, måste verkligen det! måste ringa Jenny och säga det, haha! Avslutningsfest i år också! ;D;D Hahaha slutade asbra sist asså, ahaha, va hemma 04.00 på morgonen! YEAAAAAH

Folket ska ju på Springbreak imorn, jag vill ju också.. very badly! Men men... Livet är hårt, ska jobba men Stoffen är ju på jobbet.. Men ändå, är så sugen nu :(:(

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja jag ska till Öland men vill inget säga förrens det var säkert ju=) men det är det nu!!!!
Jag kan komma till kalmar och festa och supa med dig gumman...behöver komma bort härifrån nu..!!

2007-05-25 @ 23:23:16
URL: http://stinahaglund
Postat av: myggan

ja fy tusan va länge sen de va man festade... vill verkligen=) avslutningsfest = självklart;P

2007-05-25 @ 23:52:15
Postat av: jenny

för vi är bäst när vi festar <3

2007-05-27 @ 11:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0