extremt sugen

jag vill tatuera mig nu! direkt! men icket, morsan vill verkligen inte att jag gör det.. går jag till farsan säger han likadant.. men jag ska! suttit och kollat på miami ink och shiii vad inspirerad man blir.. vill också =/ badly! men jag målade dit en på mig själv med bläck och tusch, jag är inte så jävla bra på att måla och speciellt inte uppochner och på mig själv, haha. men det var lite kul att få tankarna på annat är plugg och problem.. =) när jag fyller 18 blir det en på höften iaf =) sen tror jag att jag ska tatuera in mitt kinesiska namn på benet, nere vid foten, ankeln? heter det så? typ där man har fotlänken =) haha, jag suger på att förklara tror jag! jaja, måste läsa färdigt candide.. blääääh

puss påre

57475-23257475-231
(Det står inte mitt kinesiska namn där och den är gjord i gimp,
den andra vet jag suger, gjord för hand, men jag bara visar vart jag vill ha dom (= )

Kommentarer
Postat av: jenny

coolt, ditt kinesiska namn är as cooolt :D men jag skulle aldrig våga :S :P

2007-05-13 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0