Vårvädret är tillbaka, till ALLAS glädje :)

Hoppas jag faktiskt att alla tycker :)
Jag är på mycket bra humör, fest ikväll! Yeeey! Och jobbet är avklarat! Så nu blir det några timmar med dammsugaren och golvmoppen (typ 40 min), sen blir VILA! Sen baka tårta med Johan och sen på med sminket och outfiten och jag är iväg ;) Hoppas verkligen på att det blir asskoj ikväll! Längtar som bara den! Hihi :D

Var hos Stoffe igår då. Han och Sverker hade tävling i våffelätning... Jag förstår inte riktigt poängen med att äta så mkt.. 7st var proppade dom tydligen i sig. Typ knäppa? Iaf Stoffe. Han kände sig tjock sen, hahaha! Han är så jävla romantisk ibland! Och jag hatar att dela täcke med Stoffe, han bara tar allt och vrider på det, jag går bananas. Men nu ska min lilla pojk åka iväg till fjällen och glida lite på snowboarden.. Jag kommer sakna honom mkt mkt mkt.. =/ Men han kommer ju hem om 1 vecka. :)

Nejhej, jag har en dejt med Lukas, min dammsugare.
Ciao

Kommentarer
Postat av: jenny

ooh jag vill också ha en dammsugare som heter lucas :P <3

2007-03-25 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0