Trip

Jag har varit iväg och sådant, så har inte kunnat/orkat/hunnit skriva. ^^ I början på veckan var jag i Linköping, på Quintek. Det var bra, fick kolla på de olika högskoleutbildningar som finns på Tekniska Högskolor, mest Linköping då. Jag går på Teknikprogrammet, alla som inte vet.. ^^ Iaf så blev jag jättemegasjuk i lördags och har varit det hela veckan, det är seriöst ett helvete. Hosta, snora och en jävla huvudvärk.. Jag hatar det och sen att jag var iväg gjorde det inte bättre.. Då blir det extra jobbigt. Och nu när jag kom tillbaka var jag tvungen att vara i skolan, eftersom att jag har varit borta.. Så är det iaf.

Ikväll ska jag till Stoffe, ska sova där och så. Han åker till fjällen/sälen (vart han nu ska :S) på söndag morgon, det betyder att han inte följer med på Tittis och Mys 18-års fest på lördag. Men jag börjar bli van nu. Jag ska minsann ha skoj ändå faktiskt! Sen blire jobb på lördag också.. Faan så segt, hade hellre jobbat förra veckan, men vad gör man inte för sina kära föräldrar?

Nej, nu ska jag städa och sedan packa och käka. Sen bär det av till Stoffe.
Puwws

57475-210superman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0