Torsdag och snart helg! :D

Det diggar jag! :D Sista dagen på praktiken imorgon..! Har varit asskoj, men det är lite segt i längden, jag blir så trött lätt :P Ikväll blir det att klippa och klistra ihop kollage! Så jag kan presentera det imorgon. =) Det blir nog bra, känns som fackteckningen igen! Haha, kommer ihåg hur jag satt uppe till 1-2 på nätterna för att göra klart de nedrans kollagen x] Such a fool. Nu är det inte lika mkt att greja med iaf, så det är skönt! =)

Älskling åkte till Danmark idag =/ Men han är hemma ikväll, kanske man hinner träffa honom imorgon en snabbis? Kan ju hoppas iaf.. Annars blir det iaf på lördag. Är ledig på måndag, känns jättebra! Då har jag ännu mer tid att umgås med älskling på. =) Weiii!

Nej, kanske ska jag sätta igång med kollaget nu!
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0