Sunday =)

Mer vår igår men värmen är kvar! =) Hade bara en hoodie på mig när jag gick ut med Stoffe till bussen, underbart skönt. =) Sommaren är faktiskt snart här! =)

Igår kväll var vi hos My då, det var trevligt. Stoffe har väldigt problem med bussar bara, baaah. Men han kom fram iaf. =) Hu vad glad jag blev. =) Älskling sov här inatt också, i min trånga lilla säng och en bråkig Fiona =P Vi kom hem rätt tidigt från My, så vi slöade en stund med att läsa mina Hairstyle & Beauty-tidningar ;) Eller Stoffe gjorde, haha.

 

Sen såg vi på Nyckeln till frihet! Så nu har jag äntligen sett den, och den var bra. Inte full pott men bra. =) Nu är det lite jobbigt för jag vill se Blood Diamond på bio och Stoff vill se Ghost Rider.. Haha. Och ingen av oss har nog inte tänkt se den andra =P Så vi får väl fajtas lite ^^

Nehej, nu ska jag väl ringa och störa min pojkvän lite =)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0