Solskensdag-trodde jag..

Det var så fint väder i morse, men sen vid 12 så var det äckligt och fult igen. Lagom till min lunch. Baah, vid 14 någon gång så började det även regna, och hur skoj är det på en skala?! Nee, snälla vår kom nu!
Praktiken rullar på, har lärt mig en massa nytt och det är super! :) Linda och jag åkte runt en massa idag, kollat tyger och möbler och ramverk.

Jag tyckte älskling skulle klippa mig idag, men det blidde inte av.. :( Kanske imorgon, men får väl se. Jag ska iaf ha lugg! :P En rak sådan, nu är min jättelång och jag drar den bara åt sidan. Även om det är Stoffe som ska klippa så får han fan inte fria händer. Då kommer jag se ut som... Jaa ha en väldigt konstig frisyr och behöva färga och massa. ^^ Iaf, om det inte blir av under veckan så bokar jag klipptid. Min pojkvän är tydligen en väldigt upptagen liten pojke ;)

Har förövrigt fått nya glasögon idag. :) Ett par mer stilrena än de jag har nu, så har 2 par igen. :) Men tror ni inte att Stoffe säger att han inte gillar glasögon då? :P Den lilla skitungen!! ^__^

Nej, ska stoppa i mig lite mat nu tänkte jag, pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0