Ork. Näe!!! Fan.

Jag är trött och gnällig. Vill inte alls. Det är bara tungt. Ville bara dänga skallen i något igår, slå, vara agressiv. Sparka. Jag vill bara att du kommer hem och säger vafan du nu ska säga. För jag vill inte gå runt här hemma och vänta. Det är ett helvete. Varför ska allt hända på en och samma gång? Fattar inte det. Jag är så trött på att vara ledsen och må dåligt. Jag vill vara jag, glad och lycklig. Men den lyckan kommer ju försvinna. Jag är nästan säker på det. /= Usch bryter snart ihop igen.  Allt är bara kallt och ensamt. Nästa vecka ska jag supa satan och dansa aset. Vara ute och röja, för jag pallar inte. Jag vill bara glömma.

Jag älskar dig C /=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0