Mums jag har en läcker pojkvän ;)


image197

Haha, han längst till höger är min pojkvän. Haha vad liten han ser ut! Naaaw. Och värsta minen gör min hunk också :P Dom andra grabbarna vet jag inte vilka det är.. Men det kan man väl fixa fram om någon skulle vara intresserad.. ;) Stoffe har tydligen färgat sitt hår också.. =S Jag vet inte hur det ser ut men det ska vara svart och rött.. Hm.. Måste ju träffa honom. Mitt hår lär inte bli klippt idag heller då Stoffe ska klippa massa andra. Men snart ryker håret alltså! Jag håller på att gå bananas på det! När jag sitter och gör ritningar i blyerts, bli helt svart och sedan dra undan den förbannade luggen. GRR. Ser väl ut som brandmännen på bilden ovan, skitig liksom. blä.

Ciao!
Btw, är du nöjd nu Bull?! Här ser du väl? :P

Kommentarer
Postat av: jenny

hahahahahahahaha jag fattade vad du menade fasen vad flummigt ^^ hahahahahahaha

2007-03-09 @ 14:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0