Missing you..

57475-194

Jag saknar dig älskling.. :( Att somna och vakna ensam, utan dig, är så sjukt jobbigt.. :( Men du kommer hem på söndag iaf! Längtar tills dess! Imorgon är det fredag, guttans! Sovmorgon också, ännu bättre :) Fast bäst hade det varit ifall vi hade sluppit skolan helt.. På lördag blir det jobba, är festsugen, men får se hur det blir med den saken.

Idag anlände jag till skolan sovande.. Jag var helt slut! Skojar inte, släpade fötterna efter mig.. Men vaknade sen framåt lunch. :) På Bild &Form skulpterade vi av snäckor, och förstorade dom då. :) Det var skoj att jobba i lera, jag och Alex valde elit-leran ;D Hihi! Men det blev bra faktiskt! Sen hade vi fysik och det blev inte mkt gjort med David bredvid mig, haha. Vi lyssnade på musik och sådant. ^^ Sen sket jag i engelskan, vi skulle inte gjort mkt ändå.. Haha.

Sen drog My, Nilla och jag in till stan. Vi besökte det nya fiket "Spresso Bar". Det var gott och jättebra service. Dock tog det tid innan vi fick våra mackor, men sen får man tänka på att de bara hade haft öppet 2 dagar. :) Rekommenderar stället om ni kommer till Kalmar. :) Ligger i Baronen.

Nu ska jag nog vila lite.
Puspuss!

Cristofer, du är den underbaraste som finns, jag saknar dig.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0