Måndag och ny vecka!

Kalabalik här hemma igår. Det var rent ut sagt ett helvete. Men inget jag orkar förtälja mer om.
Jag åkte iaf hem till Stoffe igår, så slapp allt hemma, det var skönt. Och så fick jag ju träffa honom efter den jobbiga veckan av saknad. :) Det var underbart att bara se honom och vara nära honom. :) Han gör mig så himla lycklig. :) Stoffe om du läser detta, så gör DU mig så himla lycklig! ;)

Haha i morse när vi skulle upp var jag så jävla död!! Hans klocka ringer 05.45, vad är det för jävla tid?! Så ligger han kvar och jag kan inte somna om för att jag vet att han snart ska upp. Efter en stund går han upp och 5 min senare somnar jag och sover tills mitt mobil-alarm ringer... Ljuva säng, vill verkligen inte stiga upp och man hör ljudet från Stoffe när han står i duschen, på morgonen låter det för fan extra mkt alltså..! Baah, men jag tar mig upp och klär på mig och fixar mig i ordning på något sätt och är klar långt före älskling fastän han stigit upp en bra stund innan mig. :P Jag är helt enkelt snabbare. ;)

Praktiken var bra, har fått ett projekt att jobba med, skriver med när veckan är slut och så. :) Men take care folks.
Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0