KPT åde

Imorgon är det KPT, det betyder ingen skolan. Jag ska in till stan med Elin, längesedan sist! Så det ska bli jättetrevligt faktiskt. =) Sen kommer nog Cristofer hit och klipper mig... Hm, får väl hur det blir med den saken..! på tisdag har jag tagit ledigt, ska till farbror doktorn x] Hm hööö, eller nej, ska till Ungdomsmottagningen.. Det blir massa plugg imorgon faktiskt, en hel jävla del! =/ Massageprovet på ons, eng till ons, sv fre, ma fre + prao uppgifterna. Detta kommer att ta kål (stavning?) på mig. Plus att jag kom på nu att jag har gitarr och sång på tis.. Jag kommer inte ha något socialt liv denna veckan.. förutom imorgon =P Haha.

Men till helgen blir det jobb och fest! ;D Haha och kanske lite lovsångsgudstjänst. Då får man träffa Mattias mannen ;D Shiiit, det var så sjukt längesedan sist nu! Så bäst för dig Mattias lilla att du kan ;) Skojar bara. Men trion ska ut till helgen, utan andra! Titti, Jenn och jag då ;) Faan girls då ska vi ha så jäklans skoj! =D Fulla och lyckliga. Jag älskar er och jag har saknat flummstunderna med er, så nu ska vi jäklans ta tag i det och ha så jäkla kul! =D

Neeej-hej!

Kommentarer
Postat av: jenny

fiona vi ska äga alla och ha så jäklans skoj :D:D:D

2007-03-12 @ 12:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0