Hard Work-work

Jag är superjättetrött i mina fötter.. Inget festande ikväll tror jag inte att det blir, alldeles slut! Så jag har alltså jobbat idag..! :)

Chokladbollar

Igår så vart det lite skola, efter det bakade jag chokladbollar, asgott! :D Hihi. Sen drog jag till Rp, vi kollade på Let's Dance och Så ska det låta ;) Den lilla tösen var jättetrött ^^. Sen sms:ade Tobbe så jag cyklade över till honom. Vi såg på Eragorn och softade. Jag listade ut hela filmen, haha ;) Fast Tobbe hade redan sett den så det gjorde ingenting. ^^ Sen åkte jag hem och så ringde Stoff, pratade lääänge. Sen fick jag sova! Weeeii! :)

Så äre, snart praktik! :D
Puss påre

Kommentarer
Postat av: jenny

Fiona har mycket mycket fin blogg :D

2007-03-04 @ 12:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0