Godmorgon våren :)

Inte en dag för tidig är våren här! Men förbannat underbart är det, man vaknar och det är solsken ute, man blir så jäklans glad, iaf jag. :) Nu på  förmiddagen har jag inte gjort så nedrans mkt, har städat undan på mitt rum, duschat och fixat håret. Sen har jag ätit och suttit och glassat på altanen. :)  Det är nog mitt favoritum i vårat hus. Eller efter mitt rum, men jag sitter väldigt gärna där alltså. :D Vem tackar nej , hallå?! :P
Men iaf, nu under eftermiddagen är det seriös tvättvikning som gäller ;) Hett hett.

image198

Nejnej, ikväll blire Melodifestivalen hos My, om jag nu inte har nämnt det? Med massa folk! :) Kommer bli riktigt trevligt hoppas jag. Måste köpa chips.. Stoffe får lov att gå med mig till Konsum på vägen till My, han dör nog inte av lite promenad. :) Funderar på om han hittade på någe hyss igår sen när jag hade gått, får prata med älskling sen. :) Hoppas inte iaf. Men vi har haft våra diskussioner om det där och vi tycker helt enkelt inte likadant! Men hallå, man kan ju inte tycka likadant om allt, det funkar faktiskt inte. Så bra, då är vi överrens ;) HAha.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0