Bad Hairday..!

Sämsta hårdagen någonsin nästan, fast jag gick ut en runda på stan ändå! Fikade med Thom och sen en runda med Jenn. =)

Jag tror att min pojkvän är väldigt jäkla glömsk eller så låtsas han att vara det. Jag går in till stan vid två-tiden, ringer honom och frågar vart han är. Han är på  IV och ska in till stan snart, säger åt honom att ringa när han är inne så jag kan se honom en snabbis.

Tror ni han ringer eller?! Ringer upp när jag ska hem och säger det, då säger han att han glömde. Han var med grabbarna.. suck. Fattar inte varför han inte låter mig träffa hans polare..

Det är inte så att han skäms för mig, sett dom har jag liksom, men inte umgåtts, knappt hälsat. Det är något med hans gäng där, dom umgås inte med sina flickvänner när de är med varandra. SUCK! Han har liksom träffat nästan hela min umgängeskrets!

Sen börjar han snacka om att han ska ringa mig ikväll, yeah right sa jag då. Så får väl se om han hör av sig.. Den lilla skitungen. bah.

Jaja, ska väl äta strax, sen kommer Ante och Jenn hit och ska kolla på film och ha det mysigt. =) Inte sett Anton sedan någon gång i december, long time ago!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0