...

Kom inte på någon vettig rubrik.
Var i skolan idag..
...
Alla var så ledsna, jag bara grät.
Det var så jobbigt att se alla så chockade, ledsna, uppgivna.
Försökte lyssna på vad Anders och Clas sa, men det fick mig bara att bli ledsnare.
"Man klarar sig bara 1 min i nollgradigt vatten och om man är alkoholpåverkad tar det ännu mindre tid"
Älskade vännen, du led inte iaf.
...
Vi var några som gick till platsen där dom hittade honom.
Jag kände mest att det var en fin plats att dö på.
Med tanke på hur jävla pissigt allt är just nu.
Jag kan inte ens föreställa mig hur hans familj mår.
Det känns som att om man jämför med dom, så har man inte ens rätt att gråta.
...
Fredrik var en underbar människa och en viktig del av våran klass.
Den goa grabben som engagerade sig i det mesta,
tog ansvar,
spexade omkring i klassrummet. :)
Jag glömmer aldrig de störtsköna kommentarerna du sa!
Jag kommer alltid minnas dig Fredrik, vila i frid. <3

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0