Weeii, sommar sommar sommaaaar :D

Jaa det är verkligen sommarvärme, idag igen! :D Man blir så lycklig! Sitter och väntar på att Jäännöh ska komma hit, vi ska bada =) Ska nog lägga mig ute i trädgården och steka lite ^^
Fick reda på mitt fysik A betyg, VG! :D Yes! Lite flopp där med matten :P Men men! Vi försöker igen på Ma E ;) Haha. Sen fick jag också reda på att jag inte har några lektioner på varken mån eller tis! :D:D Gissa om man blev glad eller?! Fast ska nog till skolan ändå, på måndag.. Fast inte förrens på eftermiddagen :) Ska fixa lite mer med skåpet tror jag, det är ju faktiskt nästan klart :) Redovisningen gick faktiskt bra, så det är skönt, nu är allt avklarat och laddar för sommarlov och massa jobb :) Ska försöka hinna umgås med min älskling nån dag nu :) Kanske måndag då? :D eller tisdag.

Nej nu ska jag ut i värmen! Ciaaaaao!

Kommentarer
Postat av: jenn

fiona du är bäeeest <3

2007-06-09 @ 09:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0