Sommarlov = Jobb

Mitt sommarlov kommer till mesta dels bestå av jobb! Jobbade hela dagen igår och hela dagen idag...! Jag är tröttt! imorgon blir det heldag också.. Men på söndag, då är jag ledig, ska sova ut ordentligt, och på kvällen ska jag till Titti på grillfest :) Det kommer bli supernice :D Stoffo ska med, min älskade :) Jag kan verkligen inte förstå ibland att jag har en sådan underbar pojke ^^ Stoffs är allt jag nånsin drömt om och han är jävligt knäpp :P Men det där konstiga och knäppa vägs upp av hur jäkla underbar han är :) <3<3

I tisdags tog Jemal studenten :) Vi gratta henne och så fick jag ta det lugnt på kvällen. Sen i onsdags fick jag sommarlov! :D:D:D Sen tog kusin-Jenny studenten :) På kvällen blev det fest, hos Nilla, askul :D:D Ska lägga upp lite pics :) Ska väl lägga mig snart, det är en dag imorgon också!

Puss Natti!

Kommentarer
Postat av: Missankre

men man tjänar pengar :)

2007-06-15 @ 23:57:34
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0