Seriös dag

Jobbade bara till 17.30 idag, tur var väl det, är supermegatrött!! :( Var på bio med Jens, dom andra pallade ur! Fuck theeeeem! :P Vi såg Ocean's 13 :) Den var bra, fast jag hade bara sett 1an innan, ska se 12an om några dagar, Jens ska låna den till mig :P Imorgon blir det en seriös dag! Först städning av Fionas rum, sen göra om menyerna på Rice & Wine, sen ska det grillas hos Tittis :) Om det blir bra väder! Ska in och checka på SMHI strax :) Har varit skitväder både igår och idag.. =/ Inte kul alls tycker jag.. Så håller tummarna för imorgon, blir inte glad annars asså..  Men om det inte blir grillning blir det quality-time med Cristofer Holm :) Det gillas verkligen det också :) Nej nu ska jag kila vidare, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0