Picknick :)

Eftersom att jag jobbade igår och inte kunde umgås med Jennan så tyckte jag att vi skulle på picknick :) Så vi begav oss mot stadsparken med matsäck :D Vi hade massa skoj och tog det lugnt :) Pratade som alltid, bara girls, så längesen vi gjorde ngt bara vi 2 och hade trevligt som bara vi kan :P





Jenny tyckte vi kunde kolla på film ikväll, så jag tyckte vi kunde hyra en, vi stod läääänge i videobutiken, men till slut valde vi World Trade Center, med Nicholas Cage m.fl. Den var bra, och samtidigt Jenny och Fiona humor, den var super, så jag tycker att alla som inte har sett den ska se den :)

That's my day :) Har haft en riktigt trevlig dag :D
Pusss

Kommentarer
Postat av: jenny

för vi två är bäst <3

2007-06-25 @ 14:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0